szerda, február 11, 2015

31 nap a jobb blogolásért: Email aláírások

Forrás és tippek a kihíváshoz

Ezúttal az email aláírások (signatures) kerülnek reflektorfénybe – tehát tegyük rendbe, tisztázzuk le –, és a Parajunkee által megadott feltételeken már csak nevetek, hiszen:

  • nekem egyáltalán nincs,

  • érdemes feltüntetni a valódi és az online neved IS, én viszont rühellem megadni a nyilvános nevem,

  • ajánlatos elkerülni az egyéb sablonszövegeket, mint pl. "az iPademről küldve", ezt viszont én mindig annyira szerettem, bár csak barátibb levelezésekben hagyom benn. Olyan jól néz ki, na, emellett szeretem az iPadem :D (...annak ellenére is, hogy mélyen csalódtam az Apple-ben, milyen buta és ratyi, különösen egy ezerféle módon konfigurálható, fel- és kihasználható Android eszköz mellett...),

  • végezetül pedig igencsak beletelne vagy negyed órába – ha nem félbe –, mire feltüntetném minden fiókom, blogom és adatom (tudom, hogy nem az az aláírás lényege, hogy MINDENt tegyünk bele, de azért jót derültem ezen, ahogy elképzeltem egy komikusan legördülő, végtelen-hosszú tekercset).

Viszont egyetértek azzal, hogy rendkívül hasznos ilyen aláírás, hiszen tapasztalom saját magamon is, hogy rémes memóriám van, blogokat, bloggereket, embereket nehezen jegyzek meg, így mindenképpen elgondolkodom, hogy legyen készenlétben egy informatív virtuális névjegyem arra az esetre, ha kell.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése