szerda, február 11, 2015

31 nap a jobb blogolásért: Fórumok

Forrás és tippek a kihíváshoz

Mai teendő találni egy, az érdeklődési körünknek megfelelő fórumot, csatlakozni és szerves tagjává válni, a profilunkat pedig az eddigiekben a Parajunkee-n elhangzott tippek szerint kreatívan és informatívan megalkotni.
Helytelen azonban állandóan önreklámmal spamelni a fórumokat, helyette vegyünk részt a társalgásban, és csak az arra kijelölt topicokban írjunk magunkról és a saját blogunkról.


Ebben a feladatban nem tudok aktívan munkálkodni, mert nem igazán vagyok aktív fórumokon, csak párnak vagyok tagja, ott is inkább információszerzés/szórakozás céljából fordulok meg, írni, hozzászólni talán nem túlzok, ha azt mondom, egyszer sem tettem. Részben nem ismerek annyi helyet, másrészt egyszerűen úgy érzem, nincs mit mondanom. Az ilyen helyeken is leginkább már kialakult csoportok vannak, én meg túl nyuszi vagyok csak úgy megjelenni és berobbanni, mellesleg minél jobban szeretnék valami ötletessel előrukkolni, annál jobban nincs semmi ötletem, én meg nem akarok leállni "hülyeségeket" mondani, lévén, hogy túl önkritikus vagyok. My bad.


Szóval szégyenemre továbbra is maradok aktív figyelője és passzív résztvevője a fórumoknak, de soha ne mondd, hogy soha, talán egyszer majd erőt veszek magamon – ha találok egy olyan közösséget –, és Number One fórumtag leszek, ha nem leszek rest annyit olvasgatni, és mindenhez hozzászólni (egyelőre erre nem igazán tudok időt szánni).



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése