szerda, február 11, 2015

31 nap a jobb blogolásért: Újrahasznosítani a régebbi bejegyzéseket

Forrás és tippek a kihíváshoz

Ahogy újabb és újabb tartalommal színesítjük a blogunkat, a régebbi bejegyzések egyre csak eltemetődnek az archívumunk sűrűjében, nehezítve ezzel, hogy a közönség elé kerüljenek. Ennek kivédésére ad tippeket a Parajunkee arra fókuszálva, miképpen is hasznosíthatjuk fel a korábbi posztjainkat.

Végtelen számú lehetőség adódik arra, hogyan is hozhatnánk elő valamit a múltból, onnantól kezdve, hogy előveszünk egy előző témát, gondolatot, megnézzük, mit írtunk róla akkor, és levezetjük, mennyire változott a vélekedésünk most – ha egyáltalán változott –, csinálhatunk egy külön oldalt, ahol hivatkozhatunk azokra a kiemelkedőbb/kiemeltebb írásainkra, amiket szeretnénk, ha mindenképpen az olvasóink elé kerüljenek, vagy akár kipróbálhatunk készíteni egy infografikát is, amely egy olyan ábra, amiben szöveget, képet és rajzot használunk együttesen az adott mondanivaló kifejezésére.
Ez utóbbit személyesen én nem próbáltam még, nem is tudtam magáról a fogalomról, úgyhogy ezért mindenképpen hasznosnak tartom a kihívást, amiért megismertet egyéb trükkökkel, praktikákkal és módszerekkel. Azonban egyelőre nincs kreativitásom egy ilyen illusztráció elkészítéséhez, úgyhogy maradok a jó öreg írásnál. :)

* ** *
Több ötletem is támadt erre a feladatra, így majd egy külön posztban fogom megoldani, és a visszatekintő címke alatt lesz elérhető. Felírtam pár témát, úgyhogy lesz miről szövegelnem...




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése