vasárnap, január 10, 2016

Újítások I.

Tegnap este, egészen hosszú éjszakába nyúlva ügyködtem a blogon, és végre sikerült megbuherálnom a blog sablonját úgy, hogy sorkizártan jelenjenek meg a főoldalon az egyes posztok rövid tartalma is. Hurrá! 
(Lehet, hogy ez már megrögzött kötözködés, de úgy mutat a legszebben egy szöveg szerintem, és a balra zártság mindig nagyon szúrja a szemem...)

Amikor beállítottam ezt a sablont, bevallom, akadt egy pár apró kellemetlenség vele, pl. mobilnézet megbarkácsolása és egyéb engyem-bengyemek. Leginkább az zavar a mai napig, hogy amikor dőltre állítom a szöveget, akkor automatikusan kisebb méretűre megy, és eléggé olvashatatlannak látszik... Erre még nem sikerült megoldást találnom, mert ha nagyobbra próbáltam állítani, akkor meg túlságosan megnőtt a betűméret, de sebaj, talán egy újabb féléven belül rájövök erre is. :)

Továbbá – egyik kedves és tüneményes lelki támaszom, menedzserem, ügyvédem, pénzügyi tanácsadóm és személyi asszisztensem olvasóm javaslatára egy fényes, új lájk gombocskát varázsoltam a html szentségének köszönhetően a blogra, ennek köszönhetően most már mindenki kedvére kiélheti a tetszikelési mániáját, ha úgy tartja kedve. (Igazság szerint én is ebben a betegségben szenvedek, de saját magam, azért már mégsem lájkolom be. :D)


Úgy gondoltam, valami illő címet találok ki az ilyen blog kinézetével kapcsolatos bejegyzéseknek, és mivel bizton tudom, nem egyszeri alkalom, hogy a sablonnal piszmogok, elkezdtem egyből megszámozni, és odabiggyesztettem a cím után egy római egyest.
Azt viszont nem tudom előre megmondani, mikor és milyen változásokat fogok beiktatni, ugyanis az egész eléggé képlékeny, attól függ, milyen új ötletekkel rukkolok elő, vagy éppen milyen javaslatot kapok, milyen finomságokat lesek el másoktól, amik jobbá tehetik majd a blogot.

Igazság szerint csak úgy sejtem, hogy mit hoz majd ez az új év, de csak remélni tudom, hogy írás terén sokkal aktívabb leszek, mint eddig voltam.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése